Street Outlaws 2: Winner Takes All – The 80s & 90s Car Bundle
80s/90s Car-paketet ger dig bilinnehåll med estetisk inspiration från 80- och 90-talet för Street Outlaws 2: Vinnaren tar allt – GRATIS! Detta DLC innehåller 8 nya karosskit och ett extra lackeringspaket som du kan piffa ditt Street Outlaws Garage med. *Måste äga Foxy, Fire89, CaroRC, Skill fordon för att applicera nya kroppssatser.