SOULCALIBUR VI - DLC7: Hilde
När du köper detta DLC låser du upp Hilde som spelbar karaktär i huvudspelet i SOULCALIBUR VI, samt en exklusiv story för Hilde i Soul Chronicle. Den första karaktären att ge sig in i kampen som en del av säsongspass 2 är ingen annan än Hilde, ”prinsessgeneralen"! Övermanna motståndarna med hennes spjut och svärd, och vinn med hennes ”Regal Arts”, kungafamiljens specialtekniker! DLC-innehåll: - Hilde som spelbar karaktär - Extrastory för Hilde i "STORY: Soul Chronicle" Fler föremål att använda i karaktärsskaparen (11 totalt) - Nya vapen (7 totalt) - Nya titlar (4 totalt) - Nya fightkommentarer (2 totalt)