Skyblock-utseendepaket
Himlen är gränsen med Skyblock Pack! Gå in i en av de mest ikoniska spelstilarna som Minecraft någonsin har sett med både den ursprungliga Skyblock-kartan och Infinity Skyblock-kartan. Sväva i öppen himmel med Elytra emote och klä delen med Skyblock cloud hoodie och Skyblock HD skin pack.