Shoryuken-semester
Alternativa dräkter till USFIV. Innehåller nya semesterinspirerade dräkter till Ryu, Ken, Akuma, Gouken och Dan. Svida om och knäck dina motståndare med stil! *Endast kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Fungerar inte med något annat spel.