Shadow of the Tomb Raider - The Pillar
Upptäck sanningen bakom legenden om Maya-apokalypsen! För att hitta en uråldrig skatt måste Lara Croft trotsa en helt ny utmaningsgrav och samtidigt slåss mot Trinity. The Pillar erbjuder nya anpassningsalternativ med Sinchi Chiqa Battle Dress, Oathtaker's Bow, och färdigheten Thousands Eyes, med vilken Lara kan använda Survival Instincts när hon rör sig genom träden eller kamouflageväggar.