Crystal DynamicsAction och äventyr
Skapa din egen saga med Myth Hunter Gear-paketet! Myth Hunter Gear innehåller kostymen Dragon Scales, som minskar skadan från eld, förhindrar snubblande och återställer hälsan snabbare. Spelare får även pilbågen Serpent Lash som gör extra eldskada på dina fiender.