Serahs vapen: Seraphic Wing
Ett nytt vapen för Serah att använda i FINAL FANTASY XIII-2. Denna båge har en änglavinge som motiv och återställer användarens HP när fienden tar skada.Kan fås i Chocolinas butik. Förbättrade versioner av det här vapnet blir också tillgängliga.