Schrödinger's Cat and the Raiders of the Lost Quark
Schrödinger’s Cat är ett roligt, snabbt, knäppt och färgstarkt pussel och plattformsspel. Det utspelar sig i en unik kvantfysikvärld. Det är kaos i Particle Zoo. Det som förut var ett trevligt zoo är nu nedlusat av leptoner, klibbiga gluoner och enormt stora orubbliga bosoner. Parken är avstängd och nödhjälpen har kallats in för att lösa situationen. Vilken nödhjälp? Schrödingers katt såklart! Kombinera och skapa användbara bitar av tillfällig materia och bygg till exempel, broar, stegar och granater. Slåss mot och besegra de tjuvaktiga gluonerna och de elaka bosonerna som löper amok.Hjälp Schrödingers katt att fånga in alla flyktingar från Particle Zoo.