Samsung QLED TV Forza Motorsport 7-bilpaket
Det här tillägget innehåller 7 nya bilar som du kan skaffa, köra och anpassa: 2017 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, 1978 Porsche #78 MOMO 935/78, 2015 Honda Ridgeline Baja Trophy Truck, 1984 Nissan #20 Coca-Cola Bluebird Super Silhouette, 1957 Maserati 250F, 2016 Toyota Land Cruiser Arctic Trucks AT37 och 2017 Fiat 124 Spider Abarth. När du har köpt paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Motorsport 7-garage utan att det kostar extra. Bilarna kan bara läggas till en gång. Det här tillägget är ett av sex månatliga bilpaket som ingår i Forza Horizon 7 Car Pass.