Saints Row 2: Unkut-paketet
Pimpa din personlighet med över 60 nya föremål, bland annat Unkut-klockor, halsband, armband, T-shirts, linnen, huvtröjor och camisoles. Klä upp dig i en preppig polo eller tuffa till dig med ett par jeans från Sloppy Seconds. Gadda dig med 16 helt nya tatueringsalternativ.