Fugoro är en ökänd äventyrare, samlare, piratkapten och grodtjuv, och denna mystiska triton är dessutom ansvarig för katastrofen som involverar Roguebook. Han bär på en stor ryggsäck, fylld till brädden med skatter och magiska mynt, och är förvånansvärt rörlig med sin stav, som han använder för att lämna märken på fiender. Kombinera Fugoros kort med andra hjältars för att bygga nya kortlekar och upptäcka kombos som krossar Roguebook. * En ny spelbar hjälte med en unik skatt, talanger och utsmyckningar att låsa upp * Fler än 50 nya kort som drar maximal nytta av Fugoros unika spelmekanik: magiska mynt, märken och rörlighet * Fugoro är helt röstskådespelad och animerad, och interagerar under äventyret för att avslöja mer av bakgrundshistorien i Roguebook Den unika skatt som Fugoro, underverkens köpman besitter är den magiska staven: den första attacken Fugoro genomför varje omgång genererar +5 kraft. Lås upp Fugoro, underverkens köpman genom att slutföra kapitel 1. För att rekrytera honom, prata med honom i baslägret nästa gång du kör.