RIDE 5 - Credits Multiplier
Dubbla mängden belöningskrediter du får i slutet av tävlingar med RIDE 5 - Credits Multiplier för att göra det enklare att samla dina favoritmotorcyklar och de komponenter och anpassningar du vill ha! Det här DLC är inkluderat i RIDE 5 - Season Pass.