Realm Royale – Shadowfall-paket
Shadowfall-paketet till Realm Royale innehåller: 850 Crowns Utseendet Lord of Darkness Warrior Riddjuret Knightmare Utseendet Shadowbeak Chicken Omfamna skuggorna med Shadowfall-paketet till Realm Royale. Det innehåller 850 Crowns som du kan använda på fler kosmetiska föremål i Realm Royale, samt det nya utseendet Lord of Darkness Warrior, riddjuret Knightmare och utseendet Shadowbeak Chicken. Realm Royale låter dig välja klass, sen är det upp till dig att samla dödliga vapen och kraftfulla färdigheter för att skapa din egen Champion. Utforska en fantasyvärld från din häst och tillverka spelförändrande legendarisk utrustning. Kan du överleva i det första fantasybaserade battle royale för 100 personer?