Queen's Quest 5: Symphony of Death (Xbox Version)
Bara några månader efter att du stoppade den onda drottningens komplott och räddade sagolandet Netherfall ber kung Robert dig om hjälp på nytt. Den här gången är insatserna ännu högre – barn håller på att försvinna från huvudstaden och misstankarna riktas direkt mot råttfångaren och hans fängslande melodier. Det visar sig dock snabbt att han inte är den enda som nyss kommit till stan, och att fallet är mycket mer komplicerat och farofyllt än någon kunnat ana... Med magiska elixir och en förkärlek för förvandling ger du dig ut på en resa full av mysterier och oväntade vändningar, i jakt på en otäck superskurk och en obehaglig melodi. Styr en framstående, förvandlingsbenägen alkemist som tack vare sin omåttliga list också råkar vara Netherfalls bästa detektiv. Häv förbannelsen, rädda barnen och ge de unga turturduvorna ett lyckligt slut!