Project CARS - Pagani Nürburgring Combined Track Expansion
Pagani Huayra BC 2011 tog Paganis Huayra superbilvärlden med storm när den ansedda italienska sportbilstillverkaren levererade sin första turbodrivna bil. Fyra år senare har alla 100 bilar i den strikt begränsade upplagan sålts, och Pagani firar modellens framgång med den nya Huayra BC. Pagani Zonda Revolucion Revolucion är Zondas sista version av sin berömda sportbil Zonda R, och den italienska sportbilstillverkaren avslutar bilens produktion med en extremt liten upplaga av den extremt konkurrenskraftiga versionen av sin rekordbrytande skapelse. Nürburgring Nordschleife + Grand Prix Track Project CARS bjuder in förare att anta den ultimata utmaningen på Nürburgring och ger spelare tillgång till den kombinerade Nürburgring Grand Prix och Nordschleife.