Project CARS 2 Spirit of Le Mans Pack DLC
Rejsa till framgång i Le Mans dåtid och nutid med Project CARS 2:s ”Spirit of Le Mans”-paket. Kör Battle of the Titans för Ferrari och Porsche på en noggrant och troget återskapad Le Sarthe Circuit som den var i filmen ”Le Mans”. Kör V12 Ferrari 512 S och 512 M samt Porsche 917 LH med 12-cylindrig boxermotor, och återupplev den bästa sportbilseran någonsin. Spola sedan fram till idag och kämpa om segern med fyra av dagens högteknologiska endurancehjältar―Toyota TS050 Hybrid, Porsche 919 Hybrid, och två av Audis dominanta racerbilar, Audi R18 (Fuji 2016) med grymt väggrepp och Audi R18 (Le Mans 2016) med grym hastighet. Gårdagens och dagens hjältar, på legendariska Classic Circuit de la Sarthe: detta är ”Spirit of Le Mans”.