Project CARS 2 Porsche Legends Pack DLC
Kör i nio legender från Porsches omtalade historia på Porsches legendariska FIA-certifierade vägbana i Leipzig - för första gången i ett racingsimulatorspel - och upplev själv varför "there is no substitute". Sjuttio års historia kommer med sju racerbilar från Porsche och två fullblodiga gatuhjältar. Kör mot den definierande 911, 911 Carrera RSR 2.8, tämj Can-Am 917/10 med sina 1 200 bhp, upplev historiens vingslag med “Le Mans” 917K, 908/03 Spyder, 935/78 och 78-81, och vinn med den aktuella GTE-klassaren, 2017 års Porsche 911 RSR. Släpp sedan lös Porsches DNA med Porsche 959 S och Carrera GT. Historia, prestanda, teknik - få allt med Porsche Legends Pack.