Köp 5 000 regnbågsstjärnor* så bjuder vi på 1 500 extra** i bonus. Använd regnbågsstjärnor i spelets butik för att skaffa knasiga och unika anpassningar, inklusive föremål och dräkter till de olika karaktärerna. Dessutom kan de användas för att låsa upp prislökar och festivalkartor i Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville.