Pistol Charm and Martin Tweed Bobblehead
Förhandsboka Journey to the Savage Planet för att få en gåva från firman - Martin Tweeds Bobblehead! Denna bobblehead-figur av Martin Tweed är den perfekta dekorationen för din Javelin-bostad. Borta bra men hemma bäst, sägs det, och vem kan få dig att känna dig mer hemmastadd under din tid på Planet AR-Y 26 än Kindred Aerospaces vd? Martin Tweeds Bobblehead är programmerad med en mängd olika motiverande citat och fraser för att få dig på bättre humör.