PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION – Point Break Heists
Det nedladdningsbara paketet Point Break Heists är ett riktigt drömsamarbete för oss i OVERKILL-teamet. Alla som har spelat PAYDAY länge vet att filmen Point Break var en stor inspirationskälla till spelet. Någon som kommer ihåg "Bodhi's Pool Repair"? Paketet innehåller två stötar, ett nytt kontrakt, en pistol, sex låtar, fyra masker, nya mönster och nya material.