ONE PIECE BURNING BLOOD - Rob Lucci (character)
Rob Lucci ger sig in i fighten i ONE PIECE BURNING BLOOD! Använd de förödande krafterna i hans Zoan Devil Fruit för att besegra även de svåraste motståndarna. Kräver spelet ONE PIECE BURNING BLOOD som säljs separat.