Moonlight Scroll x100 Moonlight Scrolls kan användas för att skaffa olika anpassningsföremål för din avatar, inklusive kostymer, vapen och Ninja Tools! Precis som för andra spel i serien kan du öppna Scrolls genom att utvärdera dem i Ninja Tools Shop. När du utvärderar Scrolls kan du få föremål som är lika sällsynta som de Esoteric Scrolls du får i spelet. Observera att för att måste ha den fullständiga versionen av spelet för att använda detta innehåll. När du laddat ned det här innehållet kan du få föremål i spelet genom att utvärdera dina Moonlight Scrolls i Ninja Tools Shop.