Noels vapen: Catastrophe Blade
Ett nytt vapen till Noel. Nomader använde dessa kraftfulla svärd för att släppa lös en snabb svärm av slag. Ökar laddningshastigheten för ATB.Kan fås i Chocolinas butik. Förbättrade versioner av det här vapnet blir också tillgängliga.