NBA 2K24 Pro Pass: Säsong 6
NBA 2K24 Pro Pass: Säsong 6 tar din MyCAREER- och MyTEAM-upplevelse till nästa nivå. Pro Pass låser upp 40 nivåer med premiumbelöningar som kan tjänas in, inklusive upp till 45 000 VC när du tar dig igenom säsongen på väg till nivå 40! Skaffa säsong 6 Pro Pass och få automatiskt en jacka med dragkedja, shorts med upprivet mönster, ett Galaxy Opal Paolo Banchero MyTEAM-kort och ett Pro Pass-paket för säsong 6. *NBA 2K24 Pro Pass kräver basspel, internetanslutning och NBA 2K-konto.