NBA 2K22 till Xbox One
OBS! Alla multiplayerservrar för NBA 2K22 kommer stängas ned från och med 2023/12/31. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Produkten slutar säljas den 2023/12/31. EN VÄRLD AV BASKET NBA 2K22 placerar hela basketvärlden i dina händer. SPELA NU i riktiga NBA- och WNBA-miljöer mot autentiska lag och spelare. Bygg ditt eget drömlag i MyTEAM med dagens stjärnor och gårdagens legender. Lev ut din egen proffsresa i MyCAREER och upplev din personliga resa mot NBA. Visa dina ledaregenskaper som en kraftfull direktör i MyGM och MyLEAGUE. Vem som helst, var som helst, kan kliva i NBA 2K22. TA ETT STEG FRAMÅT En ny taktisk offensiv möter ett omarbetat försvar i ett mer konkurrenskraftigt och uppslukande NBA 2K22. Lägg till skicklighetsbaserade dribblingar, skott, dunkar och finger i dina rörelser och bekämpa dem med våldsamma nya blockerar och utmaningar på andra planhalvan. ALLE MAN OMBORD PÅ KRYSSNINGEN Hissa seglen och segla mot öppet hav i den helt nya 2K22 Neighborhood gjord för Xbox One. Skapa din perfekta MyPLAYER, klättra genom nivåerna för belöningar och uttryck dig genom både ditt spel och din stil DITT DRÖMLAG Samla, skapa och spela i den här optimala NBA-fantasitävlingen: NBA 2K22 MyTEAM. Bygg ditt drömlag med NBA-stjärnor och legender från valfri tidsperiod och utforska spelförändrande utvecklingar av MyTEAM-upplevelsen – nya tillägg introduceras säsong efter säsong.