NBA 2K19
OBS! Alla multiplayerservrar för NBA 2K19 kommer stängas ned från och med 2020/12/31. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. TA KONTROLL MED TAKEOVER Utnyttja din MyPLAYERs fulla potential med den nya Takeover-funktionen. Lås upp speciella rörelser och förmågor som aldrig tidigare skådats på planen, eller aktivera Team Takeover för att släppa lös hela ditt lags kraft. RUN THE NEIGHBORHOOD Du vill inte missa en enda dag i uppdaterade Neighborhood. Bygg upp ditt rykte på planen, i Under Armour-burarna och under live-evenemang i kvarteret. Spela tills solen skymmer med nya övergångar från dag till natt, häng på Jordan Rec Center eller samla ihop ditt gamla Crew och spela lite spännande streetball, 3 mot 3. MyTEAM Skapa ditt första MyPLAYER-kort och spela med Lebron, Kobe och resten av din samling i en rad olika tävlingslägen. I nya Unlimited-läget kan du välja fem valfria kort från din lek utan restriktioner och tävla mot andra spelare online. MyCAREER Från lokal legend till globalt fenomen. Karriärläget är tillbaka med en helt ny berättelse som tar dig från Kina till G League och så småningom NBA. Med en stjärnspäckad ensemble, sponsorkontrakt knutna till din popularitet och nya element byggda kring samspelthet har du alla möjligheter att regera på planen.