NBA 2K18
OBS! Alla multiplayerservrar för NBA 2K18 kommer stängas ned från och med 2019/12/31. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. RUN THE NEIGHBORHOOD Framtiden för karriärslägen i sportspel är här – för här spelar du precis som du själv vill. Bygg din karriär via NBA-matcher, testa planerna i The Playground, var med i Pro-Am-turneringar och utforska den helt nya, öppna grannskapsmiljön. Road to 99 Ett gemensamt märkessystem för Pro-Am, Park och MyCAREER med attribut, animationer och märken ditt spelsätt när du siktar mot rankningen 99. MyTEAM Samla spelarkort med både gamla och nya NBA-legendarer, och tävla i en rad olika lägen. Rörelsesystem Det nya rörelsesystemet skapar dynamiska animationer för att leverera den bästa möjliga spelupplevelsen. Speciella gästkommentatorer Kobe Bryant och Kevin Garnett intar kommentatorbåset växelvis för att dela med sig av sin expertis under sändningen. De bästa lagen genom tiderna De bästa NBA-spelarna från alla 30 lag, samlade i All Time-uppställningar för första gången någonsin. Klassiska lag Spela med 62 av de bästa klassiska NBA-lagen någonsin, inklusive 17 nya tillskott.