My Universe - School Teacher
Bli den bästa läraren i stan! Spela som ung lärare med ett uppdrag: att leda din nya skola tillbaka till toppen! Motivera dina elever, förbättra deras resultat och anordna skoltävlingar och festivaler. Bli en föredömlig lärare genom att åta dig besvärligare klasser, vinna priser och uppnå rektorns målsättningar samtidigt som du låser upp nya föremål. HANTERA DITT KLASSRUM OCH DINA ELEVER Lär dina elever geometri, biologi, konst och mycket mer – varje ämne innehåller sitt eget minispel. Varje elev i ditt klassrum har unika styrkor och svagheter: anpassa din undervisning så att de kan följa med och lära in under optimala förhållanden. DIN SKOLA, DIN UPPLEVELSE Anpassa din figur, ditt klassrum och till och med själva skolan! Lås upp nya föremål och större klassrum genom att klara av de olika minispelen och förbättra dina färdigheter som lärare ända tills du lyckas skapa din drömskola.