Ett tidsbegränsat set med 16 000 Hero Crystals (13 000 + 3000 kristaller). Tillgängligt till onsdag den 19. juni 2024. Hero Crystals är en spelvaluta som kan användas för att dra Roll Tickets och byta föremål i butiken i My Hero ULTRA RUMBLE. *Denna produkt kan endast köpas en gång per konto och refunderas inte.