Mortal Kombat 1
Förbeställ nu för att få den spelbara karaktären Shang Tsung Det ligger i blodet! Upptäck ett pånyttfött Mortal Kombat-universum som skapats av eldguden Liu Kang. Mortal Kombat 1 är startskottet för den ikoniska spelseriens nya era och innehåller ett nytt fightingsystem, nya spellägen och fatalities!