Förbeställ för att få följande bonusinnehåll: -Origin Set -Fair Wind Charm Välkommen till en ny värld! Axla rollen som jägare och dräp vilda monster i ett levande ekosystem där du kan använda landskapet och de som lever i det för att få övertaget. Jaga ensam eller tillsammans med upp till tre andra spelare och använd material från stupade monster för att tillverka ny utrustning och möta ännu större och farligare vidunder!