Förbeställ för att få följande bonusinnehåll: -Origin Set -Fair Wind Charm Digital Deluxe Edition innehåller följande innehåll: -Samurai-set -Gesture: Zen -Gesture: Ninja Star -Gesture: Sumo Slap -Stickeruppsättning: MH All-Stars-uppsättning -Stickeruppsättning: Sir Loin-uppsättning -Ansiktsmålning: Wyvern -Frisyr: Topknot Välkommen till en ny värld! Axla rollen som jägare och dräp vilda monster i ett levande ekosystem där du kan använda landskapet och de som lever i det för att få övertaget. Jaga ensam eller tillsammans med upp till tre andra spelare och använd material från stupade monster för att tillverka ny utrustning och möta ännu större och farligare vidunder! Obs! Det nedladdningsbara innehållet i Digital Deluxe Edition går att köpa separat som Deluxe Kit den 26 januari 2018. Origin Set och Fair Wind Charm kan komma att säljas separat i framtiden.