Monster Energy Supercross 3 - Allegiance Pack
Köp Monster Energy Supercross 3 - Allegiance Pack nu och visa lojalitet till motorcykeltillverkaren du gillar mest! Det innehåller två bakgrunder till spelmenyn, tillägnade motorcykeltillverkarna som representeras i spelet: Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Suzuki, Yamaha. Tillverkarens logotyp visas dessutom bredvid spelarnamnet.