Minecraft – Nordisk mytologi-mix
Är du modig nog att ta klivet in i Valhalla? Ta reda på det i det nordiska mytologi-mixpaket! Skriv din egen saga på en resa genom de nio världarna som tar dig från toppen av Yggdrasil, genom gruvorna i Svartalfheim och ända ned i djupet av Hel! Det här är den tredje delen i vår mytologiserie och den erbjuder handsnidade texturer, ett dånande soundtrack och massvis med utseenden. Skål!