Minecraft – Egyptisk mytologi-mix
Klarar du av att överleva i de farliga pyramiderna? Gör en resa till Konungarnas dal, undvika livsfarliga fällor och utforska de underjordiska gravarna! Denna egyptiska mix är det fjärde paketet i vår mytologiserie och bjuder på texturer värdiga en farao, legendariska varelser, ett panteon av utseenden och ett maffigt soundtrack!