Minecraft – Doctor Who-paket 1 & 2 (samling)
Obs! Om du redan äger innehåll i detta paket får du ändå betala fullt pris. Ge dig ut på ett storslaget äventyr genom tid och rum med denna samling av Minecraft-utseenden från Doctor Who-paket 1 och 2. Detta samlingspaket ger dig över 100 karaktärer från alla eror av tv-seriens historia, inklusive alla doktorer, Amy Pond, Clara Oswald, Rose Tyler, Zygons, The Master, Weeping Angels, Daleks, Davros, Donna Noble, Captain Jack Harkness, K9, Brigadier Lethbridge-Stewart, Sea Devil och Cybermen. Finns endast till Minecraft: Xbox One Edition (2014); ej kompatibelt med Minecraft (2017).