Magical Girl kosmetikpaket
Kosmetikpaketet Magical Girl ändrar Miriams standardutseende så att hon kan bekämpa demoner med stil! Detta kosmetikpaket innehåller sex unika föremål som kan utrustas som ett set eller individuellt. När hela setet bärs kommer karaktärsgränssnittet att ändras till ett unikt utseende skapat just för detta kosmetikpaket. Varje föremål har sin egen statistik och kan uppgraderas med crafting. Enskilda föremål inkluderar: * Miri-spira (VAPEN) * Miri-peruk (HUVUD) * Miri-dräkt (KROPP) * Kommunikatör (ACCESSOAR) * Åkalla Bu-chan (SKÄRVA) * Spiritus familiaris: Bu-chan (SPIRITUS FAMILIARIS)