Bli först med att spela LEGO Star Wars: The Force Awakens! Ladda ner demoversionen i dag för att undfly den ondskefulla första ordern tillsammans med Rey, Finn och BB-8. Delta i Blaster Battles med stormtrupper, använd Multi-Builds för att tävlingsköra genom Niimautposten och upplev flygstrider med TIE-fighters genom vrak av Star Destroyers i Millennium Falcon för att sedan smita ifrån Jakku!