Kinect Sports Rivals Hub
Kinect Sports Rivals Hub låser upp ännu fler fantastiska tävlingsalternativ. Delta i utmaningar för att vinna fans på din väg mot ära och framgång. Gör framsteg i ligorna genom att vinna fans för att låsa upp exklusiva priser! Jämför dina framsteg med dina rivaler i ligastegen och sporternas rankningslistor. Visa och dela bilder på din kämpe med hela världen. Kolla in de senaste nyheterna och ladda upp spelklipp.