Just Cause 4 - Gold Edition
Just Cause 4 är en enorm öppen värld full av stunts, förstörelse, och konflikt – köp nu så kan du under en begränsad tid få bonusinnehåll – Deathstalker Scorpion Pack med anpassad utrustning gjord av Rico Rodriguez själv. Välkommen till Solís, en enorm Sydamerikansk värld av konflikt, förtryck och extrema väderförhållanden. I Just Cause 4 landar agent Rico Rodriguez i Solís för att till varje pris finna sanningen om sitt förflutna. Ta på dig vingdräkten, ta med din helt anpassningsbara gripkrok, och gör dig redo för explosiv action! Gold Edition innehåller basspelet, Digital Deluxe Content, Expansion Pass och Golden Gear Pack, inklusive den eftertraktade Golden Gear Shotgun med rikoschetterande sekundär spårljuseld. - Plus Deathstalker Scorpion Pack som bonus.