Isonzo: Samlarutgåva
Isonzo Collectors Edition innehåller ett stort utbud av visuella anpassningsalternativ: 140 objekt från fyra DLC:er: ”Elite Units”, ”Veteran Units”, ”Reserve Units” och ”Alpine Units”. Med dussintals uniformer, tillbehör och mustascher att välja mellan kan du verkligen sticka ut på slagfältet. Paketet ”Elite Units” har några av de mest historiska enheterna som setts på den italienska fronten, av vilka många kommer med iögonfallande specialiserade ryggsäckar! Från Bersaglieri-cycklister till de skrämmande österrikisk-ungerska ”bosniakerna” och mer, tillsammans med fem mustascher och tre ansiktsföremål. Paketet ”Veteran Units” innehåller stridsburna uniformer från några av de mest ikoniska enheter som setts på den italienska fronten, från den italienska sardinska brigaden och Bersaglieri till den österrikisk-ungerska Honved. Det finns fem mustascher och fyra ansiktsföremål, plus ett ansikte för varje fraktion. Paketet ”Reserv Units” innehåller de unika uniformerna för enheter som huvudsakligen var utplacerade i de bakre linjerna, från den italienska ”Carabinieri Reali” militärpolisen till den österrikisk-ungerska ”Standschützen” som kallades upp för att försvara Tyrolens berg. Det finns fyra mustascher och fyra ansiktsföremål, plus ett ansikte för varje fraktion. ”Alpine Units”-paketet innehåller uniformer och utrustning som bärs av enheter på vintern samt en rad grova skägg! Italienska trupper njuter av vit vintercamo, medan österrikisk-ungrare knäpper upp med tunga frackar. Det finns fem mustascher och skägg, med tre ansiktsföremål, plus ett ansikte för varje fraktion.