Insurgency: Sandstorm - The Warlord Gear Set
Skinpaketet Warlord låser upp en unik look till din Insurgent-soldat, komplett med en guldpläterad AKM, ansiktsmålning, korsade patronbälten, handskar och arbetsbyxor. Ge dig ut i strid med stil. Detta skinpaket innehåller specialanpassningsföremål för huvud, överkropp, ben, handskar och vapen för Insurgents sida. Föremålen blir upplåsta direkt och kan kombineras med andra föremål i spelet.