Hunt: Showdown - The Prodigal Daughter
The Prodigal Daughter DLC innehåller: - The Prodigal Daughter (jägare) - The Harbinger (vapen) - The Reckoning (vapen). Många kommer hit för att glömma sitt förflutna, men Sarah Burton tog med sig en Caldwell, en Sparks LRR och ett stort mått hämndlystnad för att göra upp med det. Burtons mor var trogen unionen under inbördeskriget och förärades en uniform som symboliserade den slutgiltiga segern. Nu har hennes dotter ärvt den uniformen, tillsammans med en historia av förräderi, ondska och svek. Dottern är ute efter att förgöra de som ligger bakom moderns död, och det ryktas om att hon är en obeveklig och uråldrig hämndlysten ande.