Hunt: Showdown - Llorona’s Heir
I likhet med legenden vars namn hon använder, förtjänade Llorona sitt fruktansvärda rykte genom att drunkna sina offer och hemsöka sina fiender. Som en nyans är hon snabb och subtil med både pistol och kniv.