Hunt: Showdown - Live by the Blade
Live by the Blade innehåller 4 vapen: - Farrier's Fist - Reaper's Hand - The Rasp - Malice Farrier's Fist Farrier's Fist är smidd i en döende eld och passar perfekt för den som vill sko sig på andras lidande. Det provisoriska hästskovapnet har hjälpt mer än en jägare ur knipa. Reaper's Hand Reaper's Hand är så mycket mer än ett enkelt jordbruksredskap. Den ökända silhuetten får det att resa sig i nacken även på de mest härdade av jägare. The Rasp Ett av de grymmaste vapnen i sumpmarkerna. Om du stöter på en mördare med The Rasp får du hoppas att det bara används som knogvapen. Dess första ägare föredrog att använda det som det först var avsett: som en borr. Malice En fasansfull taggtrådsprydd stridsyxa tillverkad i vredesmod av en desperat jägare mitt i ett hämnddrivet raseriutbrott.