Tier Skips gäller direkt efter köpet och är endast kompatibla med ett Battle Pass. Säkra dina unika och exklusiva anpassningar med Battle Pass 5 Tier Skip-paketet. Detta paket låser omedelbart upp de följande 5 nivåerna för att gå igenom nivåerna i ett Battle Pass innan den nuvarande säsongen slutar.