Paris bjuder in till den exklusiva modeshowen Sanguine, med all dess glitter och glam, som anordnas på Palais de Walewska under skydd av privata livvakter. Du måste infiltrera herrgården, antingen som gäst eller på andra sätt, och sedan hitta och eliminera både Viktor Novikov och partnern Dalia Margolis, gemensamma värdar för evenemanget. Dessa två gåtfulla kändisar är i själva verket ledare för en hemlighetsfull, kriminell grupp som heter IAGO, och ägnar sig åt att sälja elitens mest värdefulla globala hemligheter. Paris innehåller huvudberättelseuppdraget och egna möjligheter, vapen, förklädnader, föremål och liveinnehåll som Escalation Contracts och Featured Contracts.