HITMAN: Episode Two tar dig till den soliga kuststaden Sapienza, en folktät plats full av utmaningar och packad med möjligheter för den kreative lönnmördaren. Spåra Silvio Caruso och förstör ett dödligt virus i detta mångfacetterade uppdrag. Denna nya episod innehåller nya utmaningar, mål, vapen, utrustning, startplatser, förvaringsställen och platsbemästringar, liksom en hel medelhavsstad att utforska. Som med alla platser i HITMAN finns det mörka hemligheter och engagerande berättelser att hitta överallt i charmiga Sapienza.