Hitman: Blood Money HD
Hitman: Blood Money HD ger dig det ursprungliga Hitman: Blood Money i högupplöst kvalitet med 60 fps. Att tiga är silver. Att tysta är guld. Mord i sinnet. Lönnmördare från Agent 47:s kontraktsorganisation ICA elimineras i en rad attacker och allt tyder på att en större och mäktigare organisation har gjort entré. 47 anar att han är ett av deras mål och reser till den amerikanska kontinenten med mord i sinnet.