Ditt uppdrag tar dig till pittoreska Whittleton Creek i Vermont, USA - sinnebilden för en amerikansk villaförort. Upplev breda gator som kantas av gulnande lönnträd, välskötta gräsmattor och vackra hus bebodda av vänliga människor som njuter av en stillsam lördag.